martes, 23 de abril de 2013

*Obra d'art*



Els teus llavis corren per la meva esquena mentre et busco amb els dits. Cos pintat amb pintura a l'oli, obra d'art que sembla del segle passat... em pintes el cos de colors vermells amb els teus petons i sento que els meus dits es desfan cada cop més dins la teva pintura, dins tota la pintura que crea el teu cos.



Puc fondre'm dins teu, rodejada dels colors vermells que m'envolten, que segueixen el camí dels teus llavis i em fan tremolar de plaer. La pintura m'acaricia els malucs, els pits, baixen als dits dels peus i pugen cap al meu front mentre humectes el meu sexe. I cridem ben fort fins que explotem junts i pintem tota l'habitació d'orgasmes de colors !

1 comentario:

Jules dijo...

T'asseguro que dins meu podia veure el que llegia, pintant-te d'amor, recorrent el teu cos, sobre la pell, i enfonsant-me dins de la teva calor, canviant de color. M'ha vingut de cop al cap tot el que escolto quan fem l'amor, la pell oberta, cridant, l'alè que entra a la meva boca, sorollós... M'agrada fer art amb tu.